Showcases

Background Image

اسلاید سه اسلاید دو اسلاید یک

بیشتر بدانید

 

وب طرح با هدف  گسترش فعالیت های خود اقدام به خرید امتیاز سایت  در رتبه بالا با کلمه طراحی سایت در تبریز نمود که بتواند خدمات طراحی سایت و بهینه سازی  سایت را برای مشتریانی که دنبال شرکت طراحی سایت در تبریز می باشند خدمات خود را ارائه دهد وب طرح با سال ها تجربه یکی از حرفه ای ترین شرکت های طراحی سایت در تبریز و سئو سایت در تبریز می باشد.وب طرح با اجرای برخی از نمونه کارها و توانایی انجام سفارش مشتریان در  رابطه با طراحی سایت  و بهینه سازی  سایت آماده دریافت سفارشات شما عزیزان می باشد  طراحی سایت در تبریز توسط وب طرح که شرکت طراحی سایت در تبریز می باشد با هزینه پایین انجام می شود

ارتباط با ما

آدرس : خیابان توکلی - روبروی بانک مسکن - جنب چاپ قانع - وب طرح

همراه : 09149177859

ایمیل :

برای ارتباط در تلگرام بر روی همین لینک کلیک نمایید

در مطالعه هاي بازاريابي و فروش ما هميشه شرکتهاي بزرگ دنيا را بررسي ميکنيم مثل روش و شيوه کار شرکت Apple يا مايکروسافت ولي آيا بودجه بازاريابي و سرمايه شرکتهاي کوچک و متوسط به اندازه اي هست که برند سازي بکند و يا تبليغات وسيع و يا پنهاني را انجام بدهد آيا اصولا روش بازاريابي و تبليغاتي آنها به ما ربطي دارد ؟

فقط به اين دليل که اين روشها براي شرکتهاي بزرگ جواب داده است دليل نميشود که براي ما نيز جواب بدهد، در عوض شرکتهاي کوچک به جاي برند سازي و مارکتينگ در سطح و سيع بايد فقط به فکر بازاريابي مستقيم باشند و روي آن تمرکز کنند هر يک ريالي که هزينه ميکنيد بايد برايتان سودآوري داشته باشد و به صورت درآمد به شرکت برگردد و اصولا بايد از حد و اندازه و بودجه خود اطلاع داشته باشيد.

 

***هميشه يک پيشنهاد ارائه دهيد :

پيتر دراکر ميگويد: هدف بازاريابي ساختن مشتري است، اگر شما پيشنهادي ارايه نميدهيد فقط مردم را از خدمت يا محصول خود آگاه کرده ايد در حاليکه ميبايست محصول مشخصي را به بازار مشخصي بفروشيد و به اصطلاح مشتري بسازيد.

 

***زمان مشتري را محدود کنيد :

پيشنهاد شما بايد يک مزيتي را در يک دوره زماني مشخص شامل شود، سعي کنيد آن را فوري و اورژانسي نشان دهيد به عنوان مثال : اگر تا ?? روز ديگر براي خريد اقدام کنيد  درصد تخفيف ميگيريد.

 

***مراحل خريد را براي مشتري به وضوح شرح بدهيد :

هيچوقت اين تصور را نکنيد که مشتري مراحل خريد و يا شرايط گارانتي شما را ميداند ، در هر صورت شما موظف هستيد که با صراحت و روشني قيمت و شرايط فروش را براي تک تک مشتريان توضيح دهيد بدون حاشيه رفتن.

 

***بروي بررسي محصول و بازار و آمار فروش خود تمرکز کنيد :

هميشه بدانيد پرفروش ترين محصولتان چيست چقدر فروش داشته ايد و در چه بازه زماني بهتر بوده ايد شما بر اساس اين آمار ميتوانيد محصول کم فروشي را حذف کنيد يا بودجه تبليغاتي محصول پرفروشي را زياد کنيد. صادقانه بگويم اگر اين آمار را نميتوانيد داشته باشيد فروش کورکورانه اشتباه و بي معني خواهد بود.
براي برند سازي هزينه نکنيد :

همانطور که در ابتدا اشاره کرديم براي برند سازي و مارکتينگ به روش بزرگان نبايد هزينه بکنيد و بايد تمام توان و انرژيتان را روي بازاريابي مستقيم بگذاريد مگر اينکه شما ميليونها دلار پول در اختيار داشته باشيد .

 

***پيگيري :

خودتان تماس بگيريد ، ايميل بزنيد و يا نامه پست کنيد منتظر مشتريان نباشيد ، تمام تمرکز شما بايد روي مشتريان و فروش مستقيم باشد .
بازاريابي مستقيم، بهترين شيوه بازاريابي براي شرکتهاي کوچک و متوسط
 

***ايميل مارکتينگ :

خيلي از مديران و صاحبان کسب و کار فکر ميکنند که اين روش يک روش غير موثر و ساده است ولي در حال حاضر تمام شرکتهاي بزرگ و کوچک از اين روش استفاده ميکنند .

 

*** متون تبليغاتي نيرومند :

بسياري از بازاريابي هاي فعلي در عصر ديجيتال شامل تصاوير زيبا و متن و عبارتهاي زيباست ولي اين موراد باعث نميشود که مشتريان کالاي شما را بخرند شما بايد متوني را بنويسيد که شفاف و واضح باشد و بتواند مشتري را تحريک آني کند و معناي واقعي بازاريابي مستقيم هم همين است. به شما پيشنهاد ميکنم حتما اين کتاب را تهيه کنيد و بخوانيد How To Write An Advertisement نوشته Victor O. Schwab

 

***روي نتايج تمرکز کنيد :

اصلا مهم نيست که شما چه نوع تبليغ کردن و يا چه متنهايي را دوست داريد يک بازارياب بايد فقط بر اساس آمار و نتايج اثر گذاري تبليغ پيش برود و به تبليغاتي ادامه دهد که اثر گذاري آن بيشتر بوده است.

 ***کسب و کار خود را بروي بازار مستقيم و دقيق مسلط کنيد :

همين فردا روزنامه معتبري با شما تماس ميگيرد و پيشنهاد ميکند تبليغ شما را در صفحات روزنامه قرار دهد، قبل از هر تصميمي بررسي کنيد ببينيد ? مورد بالا شامل تبليغ شما خواهد بود يا نه، کمپين هاي تبليغاتي و بازاريابي گسترده را فراموش کنيد و بروي بازاريابي مستقيم و محدود و اثر بخش تکيه کنيد .

نظر شما چيست ؟ کدام يک از اين راهها بهتر است ؟ با کدام يک از آنها مخالف هستيد ؟ نظرات خودتان را با ما در ميان بگذاريد .


انتشار : طراحی سایت در تبریز

فناوری اطلاعات وب طرح

هنگامی که شما قصد راه اندازی یک وب سایت برای شرکت، سازمان یا کسب و کار خود را دارید ابتدا می بایست با شرکت های طراح سایت مذاکره و مشورت نمایید. با اعلام نیازهای خود و بررسی آنها توسط کارشناسان طراح، و راهکارهایی به شما ارائه می گردد. طراحان سایت وب طرح با استفاده از نرم افزارهای open source مانند جوملا و ورد پرس، پ، CMS ها یا کد نویسی سفارشی با زبانهای برنامه نویسی تحت وب مانند php و Asp.net اقدام به طراحی وب سایت شما می کنند. در واقع طراح پس از نیاز سنجی و تطبیق نیازها با روش های طراحی ارائه شده توسط شرکت طراح، راهکار خود را ارائه می دهد.


همه سازمان ها ، شرکت ها و یا حتی خیلی از افراد نیاز به طراحی سایتی برای معرفی و ارائه خدمات خود دارند. اطلاع از مراحل طراحی سایت به طراحی سایت کارا و مطابق نیازهای مشتری کمک شایانی می نماید. طراحان سایت برای انجام این مراحل نیازمند دریافت اطلاعات (شامل حیطه کاری، نیازمندی ها و سلایق) از مشتری می باشند. روند طراحی سایت شامل مراحلی همچون: نیاز سنجی، انتخاب روش طراحی، تهیه دامنه و هاست، تعیین بخش های مختلف وب سایت، گردآوری و تهیه محتوای صفحات و... می باشد.


وقتی تصمیم بر داشتن وب سایت نمودیم، اولین چیزی که برامون علامت سوال میشه هزینه ی اونه که خیلی هم مهمه. متاسفانه برای طراحی سایت، هیچ نرخ ثابت و تعیین شده ای وجود نداره. کافیه تلفن رو بردارید و با چند تا شرکت طراحی سایت تماس بگیرید؛ برای یک سایت با امکانات مشخص، اختلاف قیمت شرکت ها شاید به چند میلیون برسه و همانطور که گفتیم الزاماً هزینه بالاتر کیفیت بیشتری نصیب شما نمیکند.

قیمت طراحی سایت نیز بر اساس خدماتی است که برای وب سایت در نظر گرفته می شود ، طراحی سایت هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است. تبلیغات است در جهت پیشبرد فروش و اهداف شرکت. سرمایه گذاری در جهت معرفی و ارائه کالا و یا خدمات در دنیای مجازی.
وب طرح همواره در تلاش است تا رضایت مشتریان خود را جلب نماید بنابراین تضمین ما کیفیت بالای طراحی ، بهینه سازی تخصصی و ارائه پشتیبانی کامل و ۲۴ ساعته با پایین ترین هزینه می باشد.

طراحی سایت,طراحی وب سایت,,طراحی وب سایت ارزان,طراحی سایت ارزان,طراحی سایت در تبریز,طراحی وب سایت در تبریز,سایت ارزان,وب سایت ارزان,شرکت طراحی سایت در تبریز,شرکتهای طراحی سایت در تبریز,وب طرح

طراحی سایت برای همه کسب و کارها

شاید شما یک مجموعه بزرگ تولیدی کفش داشته باشید یا یک کارگاه کوچک تولیدی کفش، یک کارخانه بزرگ تولید مواد غذایی یا ... شاید  هم یک دفتر مهندسی مطرح و سرشناس و یک دفتر مهندسی که تازه ان را تاسیس کرده باشید اصلا مهم نیست در کنار روش های بازاریابی و معرفی سنتی به فکر طراحی و راه اندازی یک وب سایت اینترنتی باشید.

امروزه بازاریابی اینترنتی سهم بزرگی را به خود اختصاص دادند و خیلی از برند ها با آنکه شناخته شده و اغلب از نظر کاربران نیاز به بازاریابی ندارند اما برند های مطرح هم توجه ویزه و سرمایه گذاری بزرگی برای بازاریابی و تبلیغات اینترنتی اختصاص می دهند دلیل آن هم کاملا معلوم می باشد که غفلت  از روش های نوین و عدم توجه میتواند صدمه و ضررهای مالی بسیار بزرگی پیش آورد

هیچ برندی از اول پیش مردم مشهور نبود و در کنار ارائه جنس اعلا کالای اعلا با تبلیغات هدفمند توانسته اند در میان ملتها جا باز کنند

بسته ویژه طراحی سایت با 99 هزار تومان به مدت محدود

طراحی و راه اندازی سایت ارزان با  امکانات ثبت سفارش ، پنل پیامکی ، فرم استخدام ، گالری تصویر ، گالری ویدیو  فقط   99 هزار تومان

طلایی

امکانات پیشرفته و ایجاد سایت به صورت املاک ، فروشگاه ، شرکتی ، و با دامنه 5 ساله رایگان انجام می شود و پشتیبانی فنی 3 ماه رایگان ...سفارش

حرفه ای

مناسب  برای شرکت های بزرگ، با امکانات بیشتر و امکان فروش محصولات و سبد خرید و درگاه پرداخت ... سفارش

 

پیشرفته

مناسب برای شرکت ها و  مراکز تجاری ، امکان ایجاد صفحات، منو و مجموعه به صورت نامحدود ، بهینه سازی سایت برای گوگل ... سفارش

 

ساده

مناسب  برای ایجاد سایت شرکتی و شخصی و کسب  و کارهای کوچک که حضور موفق را در اینترنت تجربه نمایند ... سفارش

 

Powered by Amazing-Templates.com 2014 - All Rights Reserved.